Ford Focus MK3 RS 2.3T Ecoboost + extra features

fr

[STAGE 1+] Ford Focus RS MK3 2.3T Ecoboost 350Pk @ 380Pk/546nm (inclusief 3″ Downpipe) ❗️Als het iets meer mag zijn dan enkel meer vermogen❗️ ✅ Maximaal toerental begrenzing van 6500 toeren soft limiter naar 6750 toeren hardcut begrenzing ✅ Pops & bangs langer actief (timer) & iets luider ✅ RS Shift Light indicator aangepast 6000toeren –> 6200toeren WhatsApp 0477/04.39.06 09/324.91.98 info@apecbelgium.be of stuur ons een chatbericht https://www.apec-chiptuning.be/product/2-3-ecoboost-350-rs/

ECE gekeurde downpipes voor veel benzine motoren beschikbaar!

WhatsApp Image 2019-02-19 at 12.16.07

Ben je het wisselen van jouw downpipe voor technische controle moe? Wij hebben voor heel wat benzine wagens downpipes met sportcat alternatieven met ECE✅ goedkeuringsattesten: ❗️Contacteer ons voor meer informatie of een prijsopgave❗️ Onder andere: ➡️ 3″ – 76mm MQB 2.0TSI FWD platform (VW Golf 7 GTI, Clubsport, Cupra, …) EURO 6 ✅ ➡️ 3″ – 76mm MQB 2.0TSI AWD platform (VW Golf 7R, Audi S3, Leon Cupra 4Drive, …) EURO 6 ✅ ➡️ 3.5″ – 90mm Hyundai I30 N 2.0T 250 & 275Pk EURO 6 ➡️ 3.3″ – 86mm BMW B58 3.0T (x40i) EURO 6 ✅ ➡️ 3″ – 76mm Ford Focus RS 2.3T Ecoboost EURO 6 ✅ ➡️ 2.75″ 70mm Peugeot/Citroen 1.6THP EURO 6 ✅ 09/324.91.98 info@apecbelgium.be  

ARMA Speed air intakes nu beschikbaar!

50949583_2298874446845542_8029874391359684608_n

ARMA Speed air intakes: https://armaspeed.com/ nu verkrijgbaar bij APEC ❗️Contacteer ons voor introductieprijzen❗️ ✅ TOP end kwaliteit en afwerking ✅ Perfecte pasvorm ✅ Hoge vermogenswinsten 09/324.91.98 info@apecbelgium.be

Primeur –> nieuwe MB benzine motoren nu te tunen (oa A 35AMG 2.0T)

amg

❗MERCEDES Januari update❗ BENZINE Motoren Mercedes 220 (2.0T) – M260 – Bosch MED17.7.7 Mercedes 250 (2.0T) – M260 – Bosch MED17.7.7 Mercedes 35 AMG (2.0T) – M260 – Bosch MED17.7.7 Mercedes 200 (1.5T) – M264 – Bosch MED17.7.7 Mercedes 300 (2.0T) – M264 – Bosch MED17.7.7 Mercedes 350 (2.0T) – M264 – Bosch MED17.7.7 A-Klasse W177 2018 220/250CGI & 35AMG motoren CLA C118 2018 220/250CGI & 35AMG motoren C-Klasse W205 Facelift 2018 200/250CGI (1.5T & 2.0T motoren) CLS C257 2018 350CGI (2.0T motor) E-Klasse W213 350CGI (2.0T motor) Voor meer info: 09/324.91.98 info@apecbelgium.be

Mercedes November update –> veel motoren nu OBD te tunen!

C63

❗MERCEDES november update❗ Vanaf heden is het voor onderstaande motorisaties/motormanagementsystemen niet langer nodig om de ECU uit te bouwen en open te maken voor heprogrammatie, herprogrammatie is nu volledig OBD! DIESEL Motoren Siemens/Continental SID307 OBD OM607 motor : 160 CDI (1.5) + 180 CDI (1.5) Siemens/Continental SID310 OBD OM607 motor : 160 CDI (1.5) + 180 CDI (1.5) Siemens/Continental SID310 OBD OM699 motor : Classe X 220CDI (2.3) + Classe X 250 CDI (2.3) Bosch EDC17C43 OBD OM640 : 160 CDI (2.0) + 180 CDI (2.0) + 200 CDI (2.0) Bosch EDC17CP46 OBD OM651/OM642 : 200 CDI (2.1) + 220 CDI (2.1) + 250 CDI (2.1) + 350 CDI (3.0) + x19 CDI (3.0) Bosch EDC17CP57 OBD OM651/OM642 : 220d… Read More →

GPF (gasoline particulate filter) info

GPF

❗UPDATE: De meeste zijn intussen op de hoogte dat GPF’s (gasoline particulate filters) hun weg gevonden hebben in de nieuwere benzinemotoren❗ Wij krijgen nu al regelmatig de vraag hoe dat werkt in combinatie met tuning en hoe die GPF’s juist werken, regenereren, … vandaar even onze uitleg voor u: Een GPF kan normaal vrij makkelijk passief regenereren, hiertoe zijn de ideale omstandigheden quasi het omgekeerde als bij regeneratie van een DPF (diesel partikel filter), er komt extra zuurstof in de motor bij bvb. afremmen op de motor (dus bij niet-belasting). Zeer sportieve benzinerijders of benzinerijders die veel lange afstanden doen krijgen dus potentieel een probleem met passieve regeneratie. Hiertoe zal het motormanagement ervoor zorgen dat er een actieve regeneratie zal plaatsvinden… Read More →