BMW new release

 

 

 

 

 

 

 

Alle nieuwe BMW diesel & benzine motoren met MD1 & MG1 ECU (Fxx en Gxx series) – Herprogrammatie via OBD (diagnosestekker).

Onder andere :
– x20i B48 (ook 330e)
– x20d 190Pk B47 (bvb. G3x 520d)
– x30d 265Pk B57 (bvb. G3x 530d)
– x40i B58 (bvb. M140i)
– S63 M5 F90

Gezien de drukte hebben wij nog niet de tijd gehad om alle motorisaties in de database te implementeren, bij vragen over uw ontbrekende motorisatie kan u ons contacteren via e-mail info@apecbelgium.be of op 09/324.91.98

 

NIEUW:
– Ford Mustang 2.3T Ecoboost 290Pk MY2018 – OBD
– Honda 1.0T, & 2.0T Vtec motoren vanaf MY2018 – bootmode
– Honda 1.5T Vtec motoren – OBD

IN ONTWIKKELING:
– VAG TDI met MD1 ECU (bvb. A5 MY2018 3.0TDI 218Pk)
– VAG TSI met MG1 ECU (bvb. 1.5TSI)
– PSA 1.2T Puretech motoren met Valeo VD46 ECU – OBD

OBD = On Board Diagnostic, dus via de diagnosestekker
Bootmode = ECU open maken en rechtstreeks aansluiten
Bench = enkel connector op ECU, dus ECU uithalen, maar niet openmaken

NIEUWE SERVICE!!
Herconditionering/volledige regeneratie van roetfilters tot quasi nieuwstaat.
Heeft u last van roetfilterstoringen, kreeg u het advies om deze te vervangen (al snel €1000 zonder montage) of te verwijderen? Herconditioneren is de oplossing, aan een fractie van de prijs van een nieuwe filter kunnen wij uw oude filter tot quasi nieuwstaat herconditioneren.
Dit kan al vanaf €349 BTW inclusief (exclusief de- en montage van de roetfilter, dus indien u de roetfilter los kan aanleveren) – contacteer ons voor een volledige
prijs opgave voor u wagen. Herconditionering kan meestal binnen de 48u (hou rekening met de- en montagetijden van de roetfilter, dus kan oplopen!).

Alvorens uw roetfilter te laten herconditioneren kan u bij ons terecht voor een uitgebreide diagnose, om zo een eventueel onderliggend probleem (sensorstoring, EGR storing, …) te achterhalen en op te lossen, mogelijks is het niet eens vereist om uw roetfilter te herconditioneren. Maak gerust een afspraak voor een diagnose.